Studentenadministratie contactgegevens

Je kan terecht bij de dienst Studentenadministratie voor:

  • allerhande administratieve formaliteiten m.b.t. inschrijvingen, toelatingen, studiegelden, examenresultaten, diploma’s…;
  • informatie over alle aspecten van het onderwijs- en examenreglement;
  • informatie over het studieaanbod.
chatbot lisa

Chatbot Lisa

Het startpunt voor al jouw vragen is Lisa, onze virtuele baliemedewerker en telefoniste voor (toekomstige) studenten. Je vindt haar rechts onderaan op deze pagina. Zij is ook beschikbaar op FB Messenger.

Lisa gidst jou naar een antwoord op tal van vragen over inschrijvingen, attesten, studiegeld en studiekosten, individueel studieprogramma (ISP), examens, diploma’s en allerhande praktische en administratieve weetjes over studeren aan Odisee.

Stel je graag je vraag aan een echte medewerker?
Elke werkdag tussen 8u30 en 16u kan je via Lisa met een echte medewerker spreken. Via een persoonlijk (video)gesprek kan je je individuele situatie uitleggen, je vragen stellen, of kunnen we jou via schermdeling zelfs stap voor stap begeleiden in onze administratieve toepassingen voor studenten.
Buiten de kantooruren of als alle medewerkers in gesprek zijn, kan je je gegevens bij Lisa achterlaten en nemen we zo snel als mogelijk met jou contact.

Via mail

Is zo’n virtuele baliemedewerker voor jou nog wat té ongrijpbaar? Dan is een mailtje ook nog een mogelijkheid. Laat je vraag én je gegevens achter en we contacteren je zo snel mogelijk:

Op de campus

Wanneer het niet mogelijk is om je vraag op afstand op te lossen, zullen we jou voorstellen om naar de balie van de dienst op de campus te komen. Zolang de Corona-veiligheidsmaatregelen van kracht zijn, vragen we jou om NIET ZONDER AFSPRAAK naar onze balies te komen, om onveilige samenscholingen van bezoekers aan onze balies te vermijden.