Laptop nodig?

  1. 1

    Ik heb een laptop, kan ik die gebruiken?

    Je hebt al een laptop, maar je wilt graag weten of die geschikt is voor jouw opleiding? Dat kan. Controleer dan even of jouw laptop voldoet aan de systeemvereisten voor jouw opleiding.

    Bekijk de systeemvereisten

  2. 2

    Ik ben op zoek naar een laptop

    Odisee biedt jou, als student, via Academic Shop een zeer aantrekkelijk en vrijblijvend aanbod op maat van jou en jouw opleiding, inclusief uitgebreide garantie.Ā Bekijk eerst even aan welke systeemvereisten de laptop voor jouw opleiding moet voldoen.

    Bekijk de systeemvereisten

    Naar de webshop

    De belangrijkste voordelen?

    • Keuze uit professionele toestellen.
    • 3 jaar next business day on-site garantie (op kot, bij je thuis, ā€¦) - opĀ je toestel en batterij.
    • Mocht de technieker het probleem niet meteen kunnen oplossen krijg je kosteloos een vervangtoestel mĆ©t -indien mogelijk- overzet van al jouw data. Zo kan je altijd zorgeloos verder werken.
    • Ook na afstuderenĀ blijft de garantie van 3 jaar geldig.
  3. 3

    Wat met Apple?

    Binnen Odisee raden we de aankoop van een Macbook sterk af,Ā Ā dit omdat de meeste software alleen onder een Windows besturingssysteem werkt. Ben je reeds een overtuigd Mac gebruiker, hou er dan rekening mee dat dit bijkomende uitdagingen met zich mee brengt:

    • Er zal een Windows installatie nodig zijn
    • Voor sommige generaties Macbook is virtualisatie software vereist (extra kost)
    • De Macbook moet voorzien zijn van voldoende schijfruimte (500GB)
    • Jouw Max OSX moet up to date zijn
  4. 4

    Jouw laptop per maand afbetalen?

    Ja, dat kan.

    Leermiddel is een samenwerkingsovereenkomst tussen Odisee en Academic Shop. Leermiddel biedt de mogelijkheid om een laptop te huren voor een kleine bijdrage per maand, dit gedurende 2 academiejaren (24 maanden). De aangeboden toestellen zijn altijd voorzien van de uitgebreide garantievoorwaarden en service. Tijdens de huurperiode is je toestel gedekt voor accidentele schade en diefstal met franchise.

    Je betaalt bij aanvang van het contract wel een huurwaarborg, deze wordt verrekend op het einde van de overeenkomst. Meer informatie omtrent de voorwaarden vind je hier terug.

    Bekijk het aanbod

    Heb je vragen over leermiddel, neem danĀ contact via mail (info@signpost.eu) of telefonisch (+32 (0) 9 277 08 76).

  5. 5

    Kan ik rekenen op financiƫle ondersteuning?

    Is het financieel moeilijk om een laptop aan te kopen of af te betalen? Neem dan contact op met de Sociale Dienst van STUVO. Ze zoeken samen met jou naar een oplossing.

    Financiƫle ondersteuning vanuit de hogeschool

Zoek je meer informatie over software?